Sisters

Just nu sitter jag på flyget, och snart landar jag i Malta!
______________________________________________________
 
Lite oredigerade bilder på två systrar i mitt spel, Linnéa och Dagny! Linnéa är mer framåt, lättroad och älskar att laga mat. Även fast hon ser tuff ut så är hon väldigt känslig. Dagny är blyg, men såfort man lär känna henne märker man vilket stort hjärta hon har. Hon älskar konst och drömmer om att bli en fotograf.
 
 
Linnea:

Hehe, du skulle bara ha tagit bort apostrofen på Linnéa och ändrat utseendet + personligheten så skulle hon vara en framtida kopia av mig...

Svar: Haha vad roligt! :)
SUMMER SIMS

Simsly:

Fina simmar, har du spelat med dom länge eller är dom ny gjorda?

Svar: Tack! Dom är födda i spelet, generation 2. Döttrar till två simmar jag har skapat förut :)
SUMMER SIMS

Linnea:

Alltså i korta drag skulle du ha bytt namn på dem. Gillar starkt Dagnys hår, vet att du inte kan svara på WCIF just nu men frågar ändå ;)

Reinhild:

Wcif deras ögon? De är såå realistiska o fina!

Agnes:

Skulle verkligen bli glad om du kunde tipsa om poser! Men asså mer "model" poser som ja, dem på bilderna ;)

Linnea:

Trevligt att du är hemma! Hur
var resan?

Svar: Resan var super! Det var väldigt varmt och skönt, och massor att se! Rekommenderar starkt Malta om man ska ut och resa :)
SUMMER SIMS

Nathalie:

Åh! var hittade du hennes tatuering? Btw. är dina simmar väldigt välgjorda - tummen upp!

Kommentera inlägget här: