Alexh Howard

Jag vill först uppmärksamma att jag inte gör önskesimmarna i ordning. Jag läser igenom alla, och tar den jag känner mig mest sugen på att göra just då. Var lugn, jag kommer att göra allihopa!
_____________________________________________________________
Alexh Howard, önskad av Linnea
Alexh är tuff, rebellisk och mästare inom graffiti. Hon har haft ett hårt liv som börjat på barnhem och fortsatt i fosterfamilj efter fosterfamilj men är nu som sjuttonåring redo att stå på egna ben och är fast besluten att få ett riktigt liv. Hon har hittat en lägenhet i Bridgeport men även en kille som hon dejtar mycket. Hon har stort förtroende för honom och han för henne och hon är beredd att göra vad som helst med honom. Men så kommer smällen- följden av att älska en person till det yttersta. Följden efter att ha drivit kärleken till en lite väl hög nivå för en ålder av sjutton. Följden av en dubbelsäng... Kommer unga Alexh klara föräldraskapet när hon knappt kan ta hand om sej själv än? Och kommer hennes pojkvän vilja vara tillsammans med henne trots de oväntade?
Vardagskläder - Finkläder - Pyamas - Idrottskläder - Badkläder - Ytterkläder
 
Linnea! Jag antar att det var samma sak med denna sim med, att du ville att jag skulle lägga upp henne på Exchange och inte Mediafire. Jag kan inte ladda upp henne på Exchange, det fungerar inte, men var lugn! När du laddar ner henne från Mediafire kommer hon fortfarande i en ensam sims3 fil, så du behöver inte ha winrar för att installera Alexh!
 
 
 
Emelie:

Gud så snygg! =)

Svar: Åh tack! :D
SUMMER SIMS

Linnea :

Tusen tack! Jag fullkomligt älskar henne!

Svar: Åh vad kul att höra! :D
SUMMER SIMS

Disa:

Fin biografi och du är jättebra på att göra simmar! Men jag vet inte om jag kommer ladda ner henne... WCIF hennes hår?

Svar: Tack så mycket! :) Jag gör ett inlägg om det såfort jag har hittat håret!
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: