Jag vann!

Tack allesammans! Tack vare er vann jag Spacesims tävling, och det hade aldrig gått utan er och era fina röster! Det har varit galet kul att ställa upp i tävlingen. Det har också varit jättekul att se allas bidrag under tävlingens gång, att få se hur alla tolkar temana vi fått. Det var en tuff match mellan mig och Cherry, så glöm inte att ge henne beröm för hennes otroligt bra bilder! Puss på er!
 
Ett urval av mina bilder på Gretchen!
 
 
 
Cherry:

Vad gullig du är! :3 Du förtjänar vinsten så mycket, har suttit varje vecka och suckat över att du är så sjukt bra, haha!

Svar: Åh tack vad snäll du är! :')
SUMMER SIMS

Emelie:

Åh grattis! Tycker bilderna med bebisen är så mysiga!

Du.. Kolla din mejl jag har svarat dig! =)

Svar: Tack! :D Har svarat nu, bättre sent än aldrig haha.. :)
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: