Familjen Huxley 1.1 - Naomi

Tänkte starta upp en legacy här på bloggen som ni kan följa!
_____________________________________________________________
 
Det här är Naomi Huxley, Hon bor i Sunset Valley, uppe på kullen med hennes grannar familjen Markövertag och familjen Alto. 
Det här är hennes hem. Det var inte många simdaler kvar när hon flyttade upp på kullen, så detta var den enda lösningen.
Naomi vill jobba inom vetenskapen, och tar sig ner till Stadsparken för att hitta lite frön. Istället för frön hittar hon en vildblomma hon säljer för några simdaler.
Hon hittar några frön också, och börjar plantera dem på en gång.
Naomi kommer hen efter en kort fisketur och sätter sig och äter lite flingor.
Mot kvällningen känner hon för att besöka familjen Markövertag
Hon träffar Geoffrey och hans fru Nancy. Naomi pratar lite med Geoffrey och de kommer ganska bra överrens.
Naomi flörtar till sig husrum över natten, och kastar sig över den bästa sängen.
"Mycket bättre än den sängen jag har" tänker hon för sig själv.
Tidigt på morgonen smyger hon ut från familjen Markövertag för att fiska lite innan jobbet.
På eftermiddagen besöker Naomi stadsparken, där hon träffar på sin kollega. De står och pratar ett tag.
Hon träffade också sin chef, som hon bytte ord med.
Naomi bestämmer sig för att gå till familjen Markövertag igen, för att åter fråga om husrum. Geoffrey säger ja. Naomi tycker att det är lite konstigt egentligen, att man låter någon man knappt känner sova över, men hon klagar inte!
På morgonen dricker Geoffrey och Naomi kaffe tillsammans.
"Jag tycker att det är kul att du vill sova hos oss kexet, Nancy är så tråkig. Du livar iallafall upp stämningen" säger Geoffrey.
"Kallade han mig just för.. Kexet..?" tänker Naomi och blir lite illa till mods.
Naomi tänker inte mer på det, utan efter jobbet går hon hem och sköter om sina plantor.
På kvällskvisten kommer det en festinbjudan från Geoffrey. Naomi tackar ja, det är ju alltid kul med fest! När hon kommer till familjen möts hon upp av Geoffrey. 
"Naomi! Kul att du kunde komma!" säger Geoffrey
Sedan kysser han Naomi. Först kysser Naomi tillbaka, men slutar tvärt.
"Vad gör du!?" säger Naomi
"Jag, jag  kysser dig!?" säger Geoffrey och fortsätter
"Jag trodde, eftersom du vill sova här och.. Och.." Geoffrey hinner inte säga något mer, innan Naomi vänder på klacken och går.
"Åh herregud, jag kan aldrig gå tillbaka till dem" tänker Naomi.
"Jag trodde inte att han skulle känna så om mig, jag ville ju bara ha tak över huvudet."
 
 
 
 
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE:

Älskar legacies, ska lätt följa denna

Svar: Kul att höra! :)
SUMMER SIMS

Emma:

Kul med en legacy!

Svar: Ja eller hur! :)
SUMMER SIMS

Emma (simssdream.blogg.se):

Kul med en legacy, bra start också!

Svar: Tack! :)
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: