Familjen Huxley 3.6 - Bebisar

Noel har massor av blandade känslor för Lunas graviditet. Han är upprymd, spänd och förväntansfull, men han är också rädd. Otroligt rädd.
Luna gör som Noel sa, och går till doktorn. Klart hon vill veta att allt är bra med bebisen, men hon gör det mest för Noels skull, för att lugna honom. Luna får göra ett ultraljud, och det visar sig att det är två bebisar som ligger i Lunas mage. 
När Luna kommer hem ringer hon till Noel, som är på jobbet.
"Alla värden var bra, och bebisen mådde bra. Eller ja.. Bebisarna.." säger hon till Noel.
"Bebisarna? Ska vi få två?" säger Noel glatt.
"Ja det ska vi!" säger Luna och skrattar.
Såfort Noel kommer hem från jobbet lämnar han inte Luna ur sikte. Han vet att allt var bra, men han tar hellre det säkra före det osäkra. Han känner att det kommer bli nio långa månader.
Noel brukar också prata, lyssna och känna på magen innan han åker till jobbet. Ibland känner han sparkar, och hela han sprudlar av lycka.
En morgon, precis efter frukost  går vattnet.
"Noel!!!" skriker Luna
Noel blir helt stel. 
"Vad ska jag göra? Vad ska vi göra!? Shit!" tänker han
Bebisarna har väldigt bråttom ut, och först kommer det en liten kille.
Och sen en liten tjej.
Noel är helt upprymd. Allt gick bra. Luna och bebisarna mår bra. 
Noel kan inte fatta det. Att han faktiskt har blivit pappa, till två underbara barn! De pratar om namn, och efter mycket om och men döper de pojken till Logan, och flickan till Effie.
Mitt i allt ståhej är det dax för Noel att bli vuxen.
 
 
Linnea :

Nej va? Ska han bli vuxen redan? Hur gammal är Luna då? (på ett ungefär)

Grattis till de små! Hoppas de får en trevlig uppväxt!
Har Noel BTW blivit befodrad :)? Vilken nivå?

Svar: Haha ja, jag blev också helt paff! Jag kan inte kolla nu hur gammal Luna är, men jag har för mig att hon är ca 10 dagar yngre, men jag planerar på att låta Noel äta lite livsfrukt så han och Luna hamnar i ungefär samma ålder :) Hihi jaaa det hoppas jag med! Just nu är Noel på nivå 5, men det är bara pyttelite kvar tills han går upp på nivå 6! :)
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: