Mitt tävlingsbidrag!

Först och främst, tack för at ni har röstat fram mig till finalen! 
När jag läste att temat skulle vara valfritt kom det två saker upp i mitt huvud. Jag ville göra något som vi inte gjort förut, fast ändå hylla de tidigare temana. I bilderna har jag försökt fått med bland annat färg, känslor, kläder, fantasy/fantasi och kultur. Jag har också stylat simmarna som jag normalt inte gör, för att få en mer intressant look. 
Jag spanade precis in Cherry's bidrag och det kommer bli en jämn match tror jag! Gå in och rösta på din favorit HÄR
 
 
 
Emma:

Fredrika har inte lagt ut dom bilderna!

Svar: Nä jag såg det! Har skrivit en kommentar om det :)
SUMMER SIMS

Emma:

Jag med!

Cherry:

Shit vad snygga bilder! Tror dock att du kommer ta hem det, du har ju vunnit överlägset i alla tävlingar :)

Svar: Ska du säga! :) Jag vet inte, jag tror det kommer bli väldigt jämt! :)
SUMMER SIMS

Emelie:

Jag gillar känslan i sista bilden! =)

Svar: Tack! :)
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: