Mitt tävlingsbidrag!

Nu tänkte jag visa er mitt bidrag till Spacesims tävling!
Första temat är Färg.
 
 
Vad tycker ni? Själv tyckte jag att temat var ganska svårt, men jag hoppas att jag, och Gretchen såklart! har det som krävs för att gå vidare! :)
 
 
Rolo:

Vad fint det blev! Själv valde jag färgen orange, och mer att tolka vad färgen säger mig :D Lycka till!

Svar: Tack! :) ja jag såg ditt bidrag med, jättefint! Lycka till du med Rolo! :D
SUMMER SIMS

Emelie:

Åh jag var först inne på att göra något liknande med dit målad färg på simmen, men fick inte till det som jag tänkt. . Hehe vad säger man great mind thinks alike ;)

Svar: Haha ja det var det första som ploppade upp i huvudet på mig, tog ett tag att hitta färg och så, så att det blev bra! Haha ja dom säger ju så! ;)
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: