MSC Familjen Campbell - Generation 1 - Del 4

Familjen hade tillräckligt med pengar så jag kunde bygga om huset.
 
 
 
 
 
 
Inuti huset.
 
Billy efter makeover
 
Betty gör figurklippta buskar.
 
Billy lär sig måla så han också kan hjälpa familjen ekonomiskt.
 
Betty fick en medelålderskris, så hon ville förändra både hår och kläder. Sagt och gjort!
 
Jules blir vuxen.
 
Efter kalasandet gifter sig Betty och Jules.
 
 
 
Sen gick allt till det normala igen
 
Tills det var dagt för Billy att bli tonåring!
 
Billy som tonåring!
 
Billy fick en elgitarr i födelsedagspresent, vilket uppskattas mycket!
 
Betty och Jules bråkar väldigt mycket nu för tiden. Eller ja, det är Jules som bråkar på både Betty och Billy eftersom Jules är både Ond och Grinig.
 
För att lugna sina  nerver går Betty till sin skulpturplatta.
 
 
.. Vilket i sin tur inte heller går så bra.
 
 
För att Billy ska höra sina föräldrar bråka hela tiden stänger han in sig på sitt rum och målar, eller spelar på gitarren.
 
Men ändå blir Jules arg på Billy. Billy får tröst av sin mamma.
 
Och det var droppen för Betty, ingen ska gå på hennes barn!
 
Betty bryter med Jules.
 
.. Och han får bo ett rum i källaren, utan dörr *host.
 
 
 
 
Emma:

Ska du låta Jules svälta ihjäl??? Stakars honnom men han förstjänar det han är ju ond

Svar: Haha ja visst är det synd om honom, men enligt reglerna får ingen sim lämna tomten förutom genom döden så jag har inget val eftersom jag inte vill ha kvar honom i familjen när han jämt är elak :)
SUMMER SIMS

Emma:

Ok ja han var verkligen ekak

Louise:

Vart kan man ladda ner matsalsstolarna? :)

Svar: Gör ett inlägg om det snart! :)
SUMMER SIMS

Louise:

Vart kan man ladda ner matsalsstolarna? :)

Emma:

I min andra kommentar råka jag skriva ekak men jag menar elak ;)

Kommentera inlägget här: