...

Hej världens bästa läsare!

Jag har tyvärr en tråkig nyhet till er. Det är så att min dator råkade ut för en krash här omdagen. Självklart var det hårddisken som gav upp, och med det menar jag att både familjen Diamond och familjen Campbell har försvunnit tyvärr..
 
Jag tycker att det är jättetråkigt verkligen, och i samma stund som jag upptäckte att datorn hade gått sönder var det er jag tänkte på. "Vad ska jag göra med bloggen? Mina familjer!?". Men eftersom jag har fått sådan fin respons, speciellt på familjen Diamond, så vill jag inte ge upp. Därför kommer det en ny PGC inom kort. Hoppas ni kommer gilla den nya familjen!
 
 
 
 
Emma:

Jätte tråkigt att höra gilla värkligen Diamond, men den nya pgc'n är säkert också jätte bra ☺

Svar: Ja, ska jag vara helt ärlig blev jag jätteledsen haha.. Jag hoppas att ni kommer att gilla den nya! :)
SUMMER SIMS

Hallon:

Vad tråkigt! Hänt samma sak för mig :(

Svar: Usch, det är så värdelöst! :(
SUMMER SIMS

Emma:

Gud vad tråkigt :(

Svar: Ja verkligen :(
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: