Midnight Hollow

Ni har väl inte missat att en ny värld släpps i morgon i The Sims 3 Store? Nämligen staden Midnight Hollow! Det är en värld som är inspirerad av den viktorianska stilen, blandat med steampunk.
 
EA besriver världen så här 
"Utforska ett landskap där du bara behöver vara dig själv. Under den dämpade himlen i Midnight Hollow är det invånarna sjävla som strålar. Excentriska stadsbor har tagit en hundra år gammal viktoriansk stad och gjort den till ett ställe de kan kalla sitt hem. Vilket liv får du i en stad där kreativitet och individualitet står i centrum? 

Blir du ägare till ett konstgalleri som för kulturen till stan? Eller driver du en butik med antika möbler som ger simmarnas hem lite mer klass? Eller en bilhandel som visar simmarna hur man får fart på livet? Det finns ändlösa affärsmöjligheter!"
 
 
 
 
Det nya premiuminnehållet är att du kan driva din egna affär! Det blir ungefär som The Sims 2 Arbetsliv. Om man skaffar Guldversionen av Midnight Hollow får man leksakamaskinen Titanic, så man kan skapa sina egna leksaker som man kan ge till sina barn eller sälja. Kul!
På tal om The Sims 2, en kär karaktär återvänder, nämligen Olivia Gast från Uddaholm, ni vet hon som hade fullt med gravar på sin gård? Spännande! 

EA skriver såhär om Olivia Gast

Hejsan, kompis.

  • Är du trött på att känna dig malplacerad?
  • Less på att må dåligt för att ingen annan är som du?
  • Trött på grannarna som säger åt dig att njuta av allt det "sköna" i er lilla "köping"?
Då ska du komma till Midnight Hollow, där det är toppen att vara unik!

Livet är hårt och folk har alltid något att säga om dig. "Alla hennes makar dör mystiskt och plötsligt" eller "Jag tror att liemannen är far till hennes son" eller "Jag är ganska säker på att hon är en mördare" ... Var får de allt ifrån??

Jag flyttade hit för att komma bort från det "normala" livet och hitta ett liv som är normalt för mig. De kan behålla sina "stjärnor" och "kuster", jag skulle välja min hundraåriga viktorianska herrgård, det ödsliga landskapet och de intressanta grannarna åtta dar i veckan.

Jag hoppas verkligen att det blir du nästa gång! Och då snackar jag om vem som blir min nya granne inte det där mordtjafset, BSDV.

Vi ses i Midnight Hollow!

-- Olivia Gast
 
__________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
Bilderna i detta inlägg kommer från The Sims 3 officiella hemsida, jag äger ingen utav bilderna.
 
Jag är väldigt förväntansfull över denna värld, och jag kommer förmodligen köpa Guldversionen imorgon. Vad är eran åsikt om Midnight Hollow?
 
 
Anna:

Jag har den världen och alla andra.. synd bara att det laggar. Älskar annars naturen och ja.. allting :D

Svar: Jag tycker den är toppen! Kul med lite omväxling och inte så originellt :) Tråkigt dock att den laggar för dig!
SUMMER SIMS

Kommentera inlägget här: